2012. március 21., szerda

Reggeli meglepetés


Ma reggel palacsintáról álmodtam. Sosem reggelizem úgyhogy nem az éhség vett rá erre az álmomra.
Amikor teljesen magamhoz tértem rájöttem, hogy valaki garázdálkodik a konyhában. Eddig elképzelhetetlen volt,hogy rajtam kívül bárki is meglátogassa a konyhát kivéve ha étkezésről volt szó. Lényeg, hogy a kisebbik lányom, lepte meg a családot egy  adag mini palacsintával. A szív alakú aszalt gyümölcsös a fénykép elkészülte előtt elfogyott. :-)




Köszi Saci! 

3 megjegyzés:

  1. Biztos nagyon jól esett! :) Ilyen fajta palacsintát mi nem is szoktunk enni, nem ismerem, de piszkálja a fantáziámat. Az én kicsi lányomnál még várni kell ilyen meglepetésekre:) De kivárom :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jó Neked :) Eddig is ismádtam a lánykáidat :) Nem adod nekem az egyiket? :D

    VálaszTörlés
  3. Ugye,hogy eljön az az idő,amikor a lányaink lepnek meg bennünket? én is ismerem ezt a nagyon jóleső érzést.Olyan drágák!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online