2011. május 31., kedd

Ajándékaim...

  
Margótól egy gyönyörű neszeszert és egy mobil tokot kaptam a múlt héten.

Sacit pedig egy pénztárcával ajándékozta meg. (Fotó akkor amikor ki tudom tőle könyörögni 2 percre.)

 Nagyon köszönjük Margó!!! 



Erzsike egy nagyon édes lógókával lepett meg. Csodálatos kidolgozás, a téma pedig különösen kedves nekem.
 
 
 Köszönöm szépen Erzsike!!!



Anikó totál meglepiből csinálta nekem ezt a "csekktartót". Az az egy baja van, hogy olyan gyönyörű, hogy ezt csekkek tárolására biztosan nem fogom használni. A színeit egy igazi páva is megirigyelhetné.

 Köszönöm szépen Anikó!!!

2 megjegyzés:

  1. Bogikám! Én köszönöm Neked a szebbnél,szebb,különleges gombokat, egyebeket,és a gyorsaságot amivel küldöd!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen .
    Légyszíves használd !
    Sok szeretettel készítettem, használd egészséggel.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online