2010. szeptember 16., csütörtök

Csodálatos ajándékok Mártától

Múlt héten Pápáról landolt nálam egy csomag. Mártitól kaptam. Nem mesélem el a történetét, mert 2009. júniusától kellene kezdenem. Pár levélváltás után a hőn áhított "repülő malacos" neszeszerért egy cserét tudtam felajánlani. (nemsokára meg is tudom mutatni a viszont ajándékot), de most jöjjön a csomag ámulatba ejtő tartalma.

A nesziben lapuló kincsek.
Hímzett kép. (nekem olyan "kis herceg"-es lányban)

Repülő malacos zsugorka fonaltartó, már a hátára kapott némi selymet.

Hangulatában, színeiben, témájában nagyon közel áll hozzám ez a nyomott mintás anyag, feltétlenül felhasználom valamihez a későbbiekben. Mártitól már tippet is kaptam hozzá.

Zsugorka gombok, rendkívül tetszetős kivitelezésben.

Boldog birka zsugorodik. :-) Nem látszik az őszinte mosoly az arcocskáján, de a pöttyszeme mindent elárult.


Szalag amit pinkeep oldalára tervezek felhasználni.


És végül, de nem utolsó sorba a malacos nesziiiiiiiiiii. A szerelem iránta nem csitult, inkább erősödött. :-) És az enyém, és nem adom!!! :-)

Köszönöm kedves Márti, imádom minden egyes darabját.

5 megjegyzés:

  1. Igen, ez a malacos neszi tényleg ütős darab:)
    Én is tulajdonosa vagyok néhány Márti féle zsugorka gombnak, eddig csak nézegetni mertem őket.

    VálaszTörlés
  2. csodaszépeket kaptál, használd őket egészséggel!:o)

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy tetszik.Kíváncsian várom a felhasználásukat:)

    VálaszTörlés
  4. Húúúú nekem is nagyon tetszenek, csupa-csupa gyönyörűség!! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ajándékokat kaptál!!!
    Az a baris gomb eszméletlen szuper,odáig vagyok érte:)
    Jó újra hozzád jönni!Tessék mééég mutogatni!!:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online