2009. január 1., csütörtök

2008-as karácsonyi ajándékaim

Kicsit késve mutatom és most vettem észre, hogy hiányzik is egy-két dolog, de azokat majd pótolom. Akkor most jöjjön a leltár. ;-)
Ninától, a szokásos "ninás" dolgokat kaptam. Mind gyönyörű munka. Volt a csomagomban egy epres fimo fonaltartó, egy tűpárna ami rózsákkal, gyöngyökkel van díszítve, kézzel festett fonalak, rózsás fimo gombostűk és végül egy gyönyörű keretezett kép. Ami innen hiányzik az egy kézzel festett csillámos és egy kék len anyag, fotó később.
Ildi édesanyjától Patrimamától egy nagyon ötletes zsepitartó rucit kaptam. Ennek az ajándékomnak egy borzasztó nagy hibája van. Mobil. Valahogy mindig elmászik az én varrós kuckómból és hol itt hol ott találok rá. Valószínűleg pórázt kötök rá.
Edit egy szelet görögdinnyével lepett meg, illetve a dinnyét én rendeltem, de a megvalósításából kihagyott, így aztán tényleg meglepi lett. Van benne ollótartó zseb, mágneses tűtartó, gyöngyház fonaltartók, még egy nagyobb zseb gomboknak egyéb titkos hímzős kellékeknek. Kaptam még egy XXL-es fa csipeszt aminek az az érdekessége, hogy Edit maga tervezte a hímzést rajta. Kaptam még görögdinnye illatú mécsest és egy görögdinnyés pattogócukros csokit.
Végül, de nem utolsó sorban Ildi ajándékait mutatom, illetve innen is hiányzik egy üveg fűszeres saját maga által készített narancs jam, de ő igazoltan van távol, mert a hűtőből felejtettem el kivenni. Komoly tesztelésnek vetette alá a család, erről képet tehát nem ígérek. Viszont mutatom a hímzett monogrammal és valami csodálatos bordó szalagból készült masnival díszített tartót (dobozt). A varrás tudománya valószínűleg a génjeikben van, mert Ő is, anyukája is tud az biztos.


Anyut is meglepték a Lányok, de arról még nincs fotóm.

Összegezve a hétfői napot, nagyon kellemes hangulatban sikerült eltöltenünk! Külön öröm, hogy Ildi 1 évvel még fiatalabb is volt hétfőn amikor találkoztunk, mint most. ;)

Köszönök mindent és restart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online