2008. július 24., csütörtök

Magyar SAL elkezdve és Tralala keretezve




13 megjegyzés:

  1. Meg kell adni, anyukádnak remek ízlése van - merész lett a Tralala, de szuperjó!

    Szép lesz a Samplered is, kékben nekem (is) szebb, mint pirosban ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lesz!Szép színeket választottál!!

    VálaszTörlés
  3. Olyan csajos színű lett ez a Tralala, de nagyon tetszik nekem is.

    VálaszTörlés
  4. Igen a keret színe nagyon merész, de ezekhez az anyu által választott színekhez nem sok lehetőség volt.
    Mindegy, ő választotta a színeket, a keretet és csak a piszkos munkáért vagyok felelős és a színek összefolyatásáért. :-D

    VálaszTörlés
  5. Jóóóóóóóóóóóóóóó!

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék adni valamit.. Nézz be hozzám:))

    VálaszTörlés
  7. Szép lett,a tralalának érdekesek a színei.nem megszokott,de jóóó!:-)

    VálaszTörlés
  8. Your Tralala SAL is getting along nicely. Love the colors.

    VálaszTörlés
  9. hű, ez a sok rózsaszín nekem nagyon bejön:)

    látogass el a blogomba, kérlek...

    VálaszTörlés
  10. Tőlem is van meglepid (én most ezért jöttem:o), csak kukkants be hozzám!:o)

    VálaszTörlés
  11. Szia Bogi, nézzél be hozzám ide: http://patrimama.freeblog.hu/archives/2008/07/24/Dijat_kaptam/
    Patrimama

    VálaszTörlés
  12. Nézz be hozzám, vár Rád valami!

    VálaszTörlés
  13. kicsit kesve, de koszi a dijat, es muszaj volt viszont jelolni! majd nezd meg a bloggomat.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online