2008. március 4., kedd

"Csak úgy" ajándékok+JJ angyi







Velem mostanában ( a hétfő kivételével) csupa jó dolog történik. Úgy kezdődött, hogy múlt hét csütörtökön jött egy "csak úgy" csomag Ninától. 3 csodálatos anyagot- az egyik ebből sk. festett- kaptam. Volt nagy öröm, mert újabban "allergiás" vagyok a fehér anyagokra. Nagyon köszönöm Nina!
A másik meglepim Edige-Edittől van, aki szintén "csak úgy" készített nekem egy világítotornyos bannert. Nem vagyok egy meghatódós, de most sikerült elérzékenyülnöm. Neked is nagyon szépen köszönöm Edit! + Edit Megdizájnolta az oldalamat is és finom kávét is készített nekem. :-) Bárcsak minden napom ilyen lenne. :-D
Nem hülyülök tovább, mutatom a képeket. A ráadás pedig egy angyalkás JJ minta, 99%-ban készen, ebből a határidőnaplóm borítója készül majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online