2008. január 29., kedd

13 Beauties/12 és Bent Creek The Red Thread SAL/ január







Elkészült tegnap Seriela Gabi kendőjén az utolsó minta. Ezzel vége ennek az RR-nek is. Ma iszonyat rosszul éreztem magamat, ezért fekve hímeztem a "másik" B.C. SAL első mintáját. Nagyon hamar elkészült, mostanra már jobban is lettem. :-) Viszont amit nem értek, a sál alatt a hóember teste egy részen szöszös lett. Sem keret nem ért hozzá, én sem dörgölgettem. Erősen foglalkoztat a visszabontás gondolata. Patent lesz rajta, de csak a végén.

1 megjegyzés:

  1. Hát lehidalok, mindenki milyen gyorsan hímez mostanság :D
    Tökjó lesz ez a SAL is!

    Jah, nekem is szöszölődik a piros fonalam, márka ide vagy oda... Frankó.
    Mosni ezt sem fogom, az tuti :-D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online