2007. augusztus 7., kedd

Ki mit részesít előnyben: képet, vagy bármilyen más használati tárgyat?


Elég röviden tudom Nina kérdését megválaszolni. Amikor elkezdtem kézimunkázni, csak és kizárólag képekben gondolkoztam. Aztán valahogy nyitottam. Készítettem barátnőimnek törcsire hímzést, tűpárnákat, potpourris/levendulás tatyókat, bannert húsvétra a kicsim osztályának, könyvjelzőt a nagylányomnak. És tőle kaptam most névnapomra Nina szív mintájából kiragadva egy foltos macsekot hűtőmágnesnek elkészítve. Csúúúúúúcs. :-)

Sajnos varrógéppel nem igazán tudok varrni azt hiszem, vagy csak nem próbáltam :-D , de ötleteim lennének.

Én ebben is olyan mindenevő vagyok, szeretem a képeket, szeretem a használati tárgyakat. Mindkettőnek más a varázsa.

4 megjegyzés:

  1. Igazán jól elmondtad: mindkettőnek más a varázsa :)
    Köszönöm a választ ;)
    ÉS még mindig mindenki imádja a szíveket, az összeset, amit csak kaptam, és folyton megnézik, hogy dejóóó :)

    Lehet, hogy nemsokára elkezdem ezeket összetákolni :) KEresema megfelelő anyagot hozzájuk :)

    VálaszTörlés
  2. Gondolkozhatsz erősen, mert a jövő héten küldöm a 2. adagot. :-) Kilőttem a nálam levő RR-t, megint a szórakozás az első. ;-D

    VálaszTörlés
  3. :)))))) NEm vagy semmi :))
    Csendben megsúgom: alakul a Te pif-ed is ;)

    VálaszTörlés
  4. édes nagyon a cicóóóóó:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online