2007. július 23., hétfő

Mi a kedvenc kreatív műfajod, és mit szeretnél megtanulni, esetleg felfrissíteni?

Amotae kérdését magamra vattem ;-) és próbálok rá röviden válaszolni.

Nagyon tetszik a hardanger technika, még nem mertem belevágni.
Egy ideje olvasom Zita (Hortenzia) blogját és ámulok bámulok, milyen sokoldalú tehetség. A foltvarrás annyira nem hat meg, de horgolni, kötni nagyon szeretnék. És itt jön az érdekesség. Szűkebb, aztán tágabb környezetemben keresgéltem, ki taníthatna meg. Csajok! Nem hiszitek el. Senki sem tud kézimunkázni a környezetemben. De semmit! És nyugdíjas szomszéd néniket is meginterjúvoltam. A lényeget meg még nem is árultam el, iszonyat kétbalkezes vagyok. :-) De álmodozni csak lehet... :-D

1 megjegyzés:

  1. Ne csak álmodozz róla, nyugodtan próbáld meg! Mit veszíthetsz? Lehet, hogy ebben nagy tehetség vagy, ki tudja? ;)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online